O “Método Singapur” é unha metodoloxía baseada nos mellores principios pedagóxicos. Non é realmente un método en si mesmo, é un compendio metodolóxico estruturado baseado na resolución de problemas, como eixo do ensino das matemáticas.
As bases pedagóxicas esenciais do están nos estudos de Jerome Bruner, Richard Skemp e Zoltan Dienes; Influíndo moito nas teorías de Lev Vygotsky sobre desenvolvemento e aprendizaxe.
QUE É A METODOLOXÍA DE SINGAPUR DA MATEMÁTICA?
A metodoloxía matemática de Singapur integra as principais teorías sobre o proceso de aprendizaxe co currículo das matemáticas ...
1. CPA
Partindo do FORMIGÓN (vivencial, con materiais concretos), pasando polo PICTORIAL (gráfico) para chegar ao RESUMO (signos, símbolos ...). De Bruner.
2.CONCEPTOS DE COMPRENSIÓN+APRENDIZAXE DE PROCEDEMENTOS
Dous procesos que deben ir en paralelo. De Skemp.
3. A VARIACIÓN
Chegar a comprender un concepto desde diferentes puntos de vista; máis opcións de resolución, nin un só camiño. É o contrario da repetición. De Dienes e Pólya.
4. ÁREA PROXIMA DE DESENVOLVEMENTO
Conceptos que falan da importancia do coñecemento previo e da interacción cos demais. De Vigotsky.
5. O CURRÍCULO ESPIRAL
O contido nunca se repite, o grao de dificultade sempre se aumenta un pouco. De Bruner.
6. RESOLUCIÓN DE PROBLEMAS
Usar o modelo de barras como estratexia.